×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تعطیلی آبهای گرم سرعین ادامه می یابد/برخی مبتلایان به کرونا قرنطینه را رعایت نمی کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، اکبر بهنام جو در حاشیه جلسه قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان سرعین، اظهار داشت: با اینکه در وضعیت نارنجی ، آب درمانی ها می توانند باز باشند ، ولی به جهت اینکه اگر باز باشند، می توانند جاذبه ای برای حضور گردشگر بوده و موجب ازدحام جمعیت شوند، تعطیل هستند که بعد از رسیدن به وضعیت زرد و آبی با رعایت پروتکل ها فعال می شوند.

وی با بیان اینکه با همکاری مردم و اقدامات مسوولان شهرستان سرعین ،وضعیت این شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر یافته است، افزود: کارهایی که انجام می شود و با همکاری مردم قطعا از نارنجی به زرد را نیز خواهیم داشت.

بهنام جو میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات سرعین را بالای ۹۵ درصد اعلام کرد و افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر پایین بوده که تلاش می شود به ۸۵ درصد برسد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تعداد افراد قرنطینه شده در منزل سرعین ۹ه نفر است ادامه داد: تعداد اندکی از این افراد که حدود پنج نفر هستند ،قرنطینه را رعایت نمی کنند که تذکرات لازم داده شده است.

وی با بیان اینکه برای افراد قرنطینه در منزل که امکانات و اشخاصی برای کمک ندارند ، کمک های معیشتی ارائه می شود، افزود: در ماه رمضان از سوی قرار گاه و با همکاری خیرین ۳۰۰ بسته معیشتی در سرعین توزیع شده است.

وی افزود: این امکان وجود دارد  که کسانی که تست هایشان مثبت است برای امرار معاش روزانه بیرون نیایند و هزینه زندگی در دوره ۱۴ روزه از طرف استان و شهرستان تامین شود.

وی تصریح کرد: تعداد فرادی که دیروز در سرعین تست هایشان مثبت شده نزدیک ۱۶ نفر  است.

انتهای پیام/آ

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.