×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بیش از ۳۰هزار واحد مسکونی در استان اردبیل در حال احداث است

به گزارش چشمه لر ؛ سید کمال‌الدین میرجعفریان در آیین واگذاری ۶۲۱ قطعه زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیش‌تر در راستای اجرای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: تأمین مسکن برای گروه‌های مختلف جامعه با توجه به سنگینی اجاره‌بها ضروری است.

وی افزود: در استان اردبیل بیش از ۳۰هزار واحد مسکن در حال احداث است از جمله در شهر اردبیل که تأمین زمین با مشکلاتی روبه‌رو بود که این مشکل از ابتدای امسال رفع شده و شاهد تأمین زمین رایگان هستیم.

تأمین ۱۰۰۰ هکتار زمین در سراسر استان اردبیل برای احداث مسکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: طی دولت سیزدهم در شهرهای مختلف استان اردبیل تأمین یک‌هزار هکتار زمین با تلاش و پیگیری راه‌وشهرسازی انجام شد و سعی ما بر این است تا خانواده‌ها از بابت تأمین زمین آسوده باشند.

میرجعفریان بیان کرد: در کنار واگذاری رایگان زمین، در کم‌تر از یک سال، عملیات اجرایی ۳۰هزار واحد مسکونی در استان اردبیل آغاز شده به‌طوری که در منطقه بنفشه‌درق اردبیل انبوه ساخت‌وسازها را شاهد هستیم.

وی گفت: در کنار نهضت ملی مسکن، در قالب قانون جوانی جمعیت برای خانواده‌های داری ۳ فرزند و بیش‌تر و حتی سه‌قلوها و چهارقلوها، تأمین زمین در شهرهای مختلف به متراژ ۲۰۰ متر انجام شده و این امر در مرحله اجرا است.

پایان پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.