×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بهره برداری از پیست دوم سرعین تحول خوبی در استان رقم می زند

به گزارش چشمه لر ؛سیدحامد عاملی شامگاه دیروز  در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور صنعتگران و فعالین حوزه اقتصادی و گردشگری در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در داخل استان اردبیل محصولات با کیفیت بالایی تولید می‌شود و کلیه دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل مکلف هستند نیازهای سازمان خود در بخش‌های مختلف را از تولیدات داخل استان تهیه کنند.

وی افزود: پیست اسکی آلوارس سرعین تا سال آینده به شکل کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار اردبیل تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از پیست اسکی آلوارس سرعین، در حوزه گردشگری استان تحولات خوبی را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: فعالان صنایع تولیدی که با معادن استان در ارتباط هستند با مشکلاتی در رابطه با عدم صدور فاکتورهای مورد نیاز از سوی معادن روبرو هستند که چنین اقدامی از سوی معادن، تخلف آشکاری محسوب می‌شود و در صورت تکرار این تخلف، معادن پلمپ خواهد شد.

وی ادامه داد: در پروژه‌های بزرگی همچون جهش ملی مسکن در استان اردبیل، به پیمانکاران و دست اندرکاران پروژه‌ها توصیه خواهد شد در راستای رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان اردبیل، استفاده از تولیدات با کیفیت استانی را در اولویت قرار دهند.

عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه تصریح کرد: طبق نظر رییس جمهور، اگر سند ملک واحد تولیدی در گرو بانک باشد، باتوجه به اینکه چرخه تولیدی نباید متوقف شود بانک‌ها نمی‌توانند ملک تولیدی را مصادره کنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.