×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

برخورد سلبی در فضای مجازی راهگشا نیست / طرح ایجاد محدودیت برای شبکه های اجتماعی را امضا نکرده ام

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، با اشاره به ضرورت تکمیل شبکه ملی اطلاعات، اظهار داشت: در روزهایی که مدارس و دانشگاه ها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل هستند و آموزش بر بستر شبکه برخط صورت می‌گیرد باید توجه ویژه‌ای به بحث توسعه شبکه ملی اطلاعات صورت گیرد.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های ارتباطی شبکه ملی اطلاعات باید ارتقا یابد، افزود: مجلس پیگیر این مهم است ولی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آنچنان که باید و شاید در این زمینه فعال نیست.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلام گفت: محدودیت‌های ایجاد شده تحت تاثیر شیوع کرونا عملا به حضور پررنگ‌تر اقشار مختلف مردم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منجر شده است.

بدری با اشاره به اینکه در بستر مجازی مشاغل اینترنتی رونق یافته و بسیاری از این راه کسب روزی می کنند، تاکید کرد: ضمن حمایت و نظارت بر این فضا برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی باید زیرساختهای ارتباطی کشور را ارتقا دهیم.

وی پیرامون طرخ اخیر مجلس در مورد فضای مجازی و پیامرسان ها، افزود: طرح ایجاد محدودیت برای شبکه های اجتماعی را امضا نکرده ام.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تجارب گذشته نشان داده که در بحث ساماندهی فضای مجازی برخورد سلبی راهگشا نیست.

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.