×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن از طرح هادی روستاهای سرعین

به گزارش چشمه لر، با حضور حامد کیخسروی- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل و عبدالرضا بهجتی- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سرعین از روند اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان سرعین بازدید و به بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای درآباد، بیله درق و ورگه سران پرداخته شد.

در این بازدید، کیخسروی از اجرای عملیات خاکبرداری زیرسازی جدولگذاری وآسفالت روستاهای درآباد،بیله درق، ورگه سران بازدید کرده و به ارائه آماری در این خصوص پرداخته و اظهار کرد: همزمان با شروع فصل کاری همکاران نهاد انقلابی بنیاد مسکن با حضور فعال در روستاهای استان عملیات زیرسازی و آسفالت معابر را آغاز کرده اند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: اجرای طرح هادی در روستاهای درآباد از توابع شهرستان سرعین در مساحتی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال و همچنین روستای ورگه سران در مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در مرحله زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: در روستای بیله درق از توابع نیز در سال گذشته اجرای طرح هادی به مساحت ۵۳۲۳ متر مربع انجام گردیده و امسال نیز زیرسازی و آسفالت معابر این روستا به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال در برنامه می باشد./

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.