×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

ایجاد مجهزترین سایت تیراندازی کشور در سرعین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر؛ اکبر بهنام‌جو در بازدید از مجموعه ورزشی و آموزشی آیندگان در تهران و نمایشگاه گردشگری اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان سرعین، سرمایه‌گذار بخش خصوصی مجموعه ورزشی و آموزشی آیندگان تهران برای اجرای پروژه گردشگری چندمنظوره در سرعین اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود:با توافقات با این سرمایه‌گذار مقرر شد تا این طرح گردشگری در برگیرنده حیات وحش، مجهزترین سایت تیراندازی کشور و کمپ‌های استفاده از ظرفیت هوا و اقلیم سرعین در این شهرستان توسط سرمایه‌گذار اجرا شود.

استاندار اردبیل با اشاره به قابلیتهای بالای استان اردبیل و به ویژه شهرستان سرعین برای فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه عنوان کرد و گفت: گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه استان اردبیل بوده و تلاش می‌کنیم با جذب سرمایه‌گذاران به استان در حوزه گردشگری زمینه برای توسعه اقتصادی استان را فراهم کنیم.

بهنام‌جو با اشاره به دیگر توافقات با سرمایه‌گذار بخش خصوصی مجموعه ورزشی و آموزشی آیندگان گفت: مقرر است تا این سرمایه‌گذار برای ایجاد اولین مجموعه آموزشی ورزشی در استان سرمایه‌گذاری کند که باید اقدامات موثر توسط ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان و سایر دستگاه‌های مرتبط انجام شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.