×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

استفاده از فرصت اردبیل ۲۰۲۳ برای معرفی و توسعه زیرساخت های استان
میلاد آتشگاهی پور

به گزارش چشمه لر، سید عزت‌الله ضرغامی روز یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ در دیدار با استاندار اردبیل گفت: «آخرین شرایط مربوط به گردشگری استان اردبیل را بررسی کردیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم وظایفمان برای توسعه گردشگری اردبیل روشن‌تر شد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: رویداد مهم «اردبیل ۲۰۲۳» پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در پیش است که در این جلسه برنامه‌های برگزاری این رویداد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و اعتبار مناسبی را برای آن اختصاص خواهیم داد.

او تاکید کرد: «باید از فرصتی که در رویداد اردبیل ۲۰۲۳» به دست می‌آید هم برای معرفی اردبیل در سطح بین‌المللی و هم برای توسعه زیرساخت‌های استان نهایت استفاده را ببریم.

مهندس ضرغامی با اشاره به ظرفیت‌های استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل دارای مزیت‌های مختلفی در حوزه ماموریت وزارت میراث‌فرهنگی است اما متاسفانه دچار عقب‌ماندگی تاریخی در حوزه سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌ها شده است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: پتانسیل‌های اردبیل در حوزه گردشگری و میزان علاقه گردشگران برای حضور در اردبیل مطالبه به حقی را برای مردم این استان ایجاد کرده است تا با تقویت زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شرایط بهتری در استان ایجاد شود.

او با اشاره به حمایت وزارت میراث‌فرهنگی از سرمایه‌گذارهای حوزه گردشگری در استان اردبیل، تاکید کرد: گزارش خوبی در مورد راه‌های استان ارائه شد و به نظر می‌رسد که در این حوزه شرایط در حال بهبود است و مشکلاتی در حوزه پروازها وجود دارد که شخصا پیگیری خواهم کرد‌.

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.