×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

احداث جان‌پناه برای کوهنوردان در سرعین

به گزارش چشمه لر ؛باقر باقرزاده در جریان بازدید از مراحل احداث و توسعه جان‌پناه در دامنه‌های سبلان اظهار کرد:مسیر صعود به سبلان از سمت شهرستان سرعین، مسیر راحت و ایمنی است که امیدواریم کوهنوردان صعود به سبلان را از این مسیر تجربه کنند.

وی افزود: تجهیزات و امکانات مناسب منطبق بر استانداردهای جهانی باید تعریف شود تا صعود به سبلان با خیال راحت توسط کوهنوردان انجام شود.
فرماندار سرعین گفت: در کنار راه‌اندازی جان‌پناه و کمپ‌های موقت برای اسکان، تلاش بر این است تا امکانات پیست اسکی آلوارس و اوجور به نحوی تدارک دیده شود تا کوهنوردان و ورزشکاران رشته‌های زمستانی بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: پیست اسکی اوجور در ماههای آینده تجهیز و راه‌اندازی می‌شود ،تلاش می‌کنیم تا امکانات ۲ پیست اسکی سرعین را برای برگزاری مسابقات کشوری و حضور گردشگران داخلی و خارجی به نحوی مهیا کنیم تا آنها بتوانند از این ظرفیت خدادادی استفاده کنند.

باقر زاده تاکید کرد: زیبایی‌های دامنه سبلان جلوه‌ای متفاوت به شهر گردشگری سرعین بخشیده و ما با راه‌اندازی تورهای سرعین‌گردی می‌توانیم مناطق بکر، طبیعی و تاریخی این شهرستان را برای گردشگران معرفی کنیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم با همراهی هیئت کوهنوردی استان امکانات مناسب برای صعود به سبلان از سمت سرعین فراهم آمده و بخشی از کوهنوردان بتوانند صعودهای زمستانی و تابستانی خود را از این مسیر با جاذبه‌های بی‌نظیر انجام دهند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.