×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

آمار نگران کننده مهاجرت پزشکان از ایران /۹۵ درصد مطب ها مجهز به کارتخوان است

به گزارش چشمه لر ؛منصور جعفری نمین ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان اردبیل اظهار داشت:نصب کارتخوان اخذ مالیات سال مورد تاکید گرفته است و طبق آمار در بیش ۹۵ درصد مراکز جراحی و مطب ها استان اردبیل کارتخوان فعال داریم ؛آمار کشوری نیز به همین میزان بوده ولی شاید در استان اردبیل این درصد کمی کمتر و حدود ۹۰ است.

وی افزود: در محافل عمومی همواره ایران را بهشت پزشکان معرفی می کنند ولی آمار مهاجرت پزشکان خصوصا پزشک متخصص در کشور بسیار نگران کننده بوده بطوری که در اردبیل ۲۰ مورد درخواست مهاجرت داشتیم.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت: دخالت های افراد غیر متخصص در امورات پزشکی علیرغم برخوردها قانونی افزایش فزاینده ای دارد و آمار نگران کننده ای در این مورد را شاهد هستیم که متاسفانه عده ای با جان مردم بازی می کنند.

وی تصریح کرد: از شهریور ماه سال گذشته تاکنون در استان اردبیل ۸۷ مورد شکایات از قصورات پزشکی داشتیم که ۲۵ مورد قصور پزشک تشخیص داده شده است.

جعفری اذعان داشت: ۳۹۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در شهر اردبیل، ۲۱۱ نفر داروساز، ۱۱۵ داروخانه با ۱۲۰ دندانپزشک عمومی دارای مجوز در اردبیل موجود می باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.