×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

۹۱۰ نوعروس نیازمند اردبیلی راهی خانه بخت شدند
میلاد آتشگاهی پور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، حسین دشتی با اشاره به اینکه در اجرای مرحله چهارم رزمایش ایران همدل با کمک‌های خیران و نیکوکاران در تامین جهیزیه، ۹۱۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت در ۹ ماهه سال‌جاری راهی خانه بخت شده‌اند، بیان کرد: ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به منظور تامین جهیزیه مناسب برای نوعروسان تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پنج قلم کالای اساسی برای نوعروسان تهیه شده است، افزود: یخچال، اجاق گاز، لباس شویی، تلویزون و جارو برقی به آنها اهدا شد تا بتوانند به سادگی زندگی مشترک خود را شروع کنند.

دشتی به اهدای ۹۶۰ دستگاه بخاری و ۸۲۰ دستگاه آبگرمکن اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمکهای خیران ونیکوکاران بتوانیم نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه تمامی جهیزیه‌های اهدایی از اجناس باکیفیت ایرانی تهیه شده است، بیان کرد: این امر به جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی نیز کمک می‌کند که امیدواریم در آینده بیش از پیش شاهد چنین اقداماتی باشیم.

وی ضمن قدردانی از مسئولان، خیران، مراکزنیکوکاری و موسسات خیریه که با فعالیت‌های خداپسندانه خود موجب ازدواج آسان جوانان می‌شوند، اعلام کرد: هم‌اکنون ۲۳۰ نوعروس نیز پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که با یاری نیکوکاران درصدد رفع مشکلات آنها هستیم.

دشتی با اشاره به حمایت‌های کمیته امداد برای ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت و ارائه مشاوره‌های لازم توسط مددکاران و مشاوران خانواده، بیان کرد: ۱۰۰ نفر از بانوان تحت حمایت نیز که در شرف ازدواج مجدد هستند پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار گرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه با همکاری و همیاری‌های گسترده‌تر می‌توانیم به زوج‌های جوان کمک‌کنیم تا ساده‌تر بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند، گفت: تلاش داریم با تهیه وستیل ضروری و اجناس مرغوب ایرانی، کام نوعروسان تحت حمایت شیرین‌تر شده و آنها با شادکامی زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه همواره شاهد گسترش کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان اردبیل هستیم، اعلام کرد: در سایه این اقدامات خیرخواهانه می‌توانیم خدمات کیفی‌تری را به خانوار تحت حمایت و به خصوص نوعروسان نیازمند ارائه کنیم.
انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.