×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

گردشگری سرعین ارزش افزوده بیشتری را تولید می‌کند

به گزارش چشمه لر ،داود شایقی  اظهار کرد: با محوریت گردشگری و همچنین طرح‌های تولیدی متعددی در شهرستان سرعین در حال اجراست که با به نتیجه رسیدن این طرح‌ها ظرفیت اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه جهش مضاعفی پیدا می‌کند.

وی از راه‌اندازی مرکز بین‌المللی تحقیق و توسعه بذر قارچ خوراکی، کمپوست، محصولات صنعت ساختمان، توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای، آب معدنی و پروژه گردشگری باغمیشه خبر داد و تصریح کرد: همه این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال آینده به ثمر نشسته و خروجی آن تولید و عرضه محصولات با کیفیت به صورت استانی و خارج از استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه نگاه به توسعه سرعین نباید نگاه فصلی و یا مقطعی باشد، گفت: سرعین برند ملی و بین‌المللی است و وظیفه داریم تا منطبق بر استانداردهای پذیرش توریسم در سطح دنیا، در سرعین نیز پذیرش توریسم خارجی را با هدف افزایش سرانه درآمدی مردم ارتقا دهیم.

شایقی افزود: برای حضور گردشگران خارجی در سرعین در کنار احداث هتل پنج ستاره باید کلینیک‌های مجهز آبدرمانی آن هم به صورت وی. آی. پی و استاندارد انجام شده تا اقدام مؤثر در تحول گردشگری و افزایش درآمدزایی این بخش را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با تاکید استاندار اردبیل قرار شد مشاور زبده برنامه ۵۰ ساله را برای توسعه متوازن سرعین تدوین کند تا به دور از نگاه مقطعی بتوان این شهر را متناسب با شرایط و برندی که دارد، بیشتر معرفی کرد.

انتهای پیام /مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.