×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

گرانی های اخیر حاصل بی کفایتی مسئولان است/داوطلبان انتخابات بدانند که رد صلاحیتی هم وجود دارد

به گزارش چشمه لر سرعین ،حجت الاسلام محمود اصغری در خطبه های این هفته نماز جمعه سرعین با اشاره به اتفاقات ماه بهمن، اظهار داشت: بهمن ماه حماسه و ادامه عاشورا است، بهمن سال پنجاه و هفت معلوم شد که مردم با رهبریت امام (ره)، بدنبال چه چیزی هستند و همه پای کار آمدند.

وی با بیان اینکه بعد از سال  ۴۲ امروز عده ای در داخل و خارج در تلاش هستند با نادیده گرفتن خدمات نظام اسلامی، کارهای نکرده پهلوی را به رخ بکشند ، افزود: بزرگسالان و کسانی که آن روزها را دیدند، به خوبی می دانند که قبل از انقلاب خدماتی به مردم ارئه نمیشد،  بطوریکه ۱۰ درصد روستاهایمان حتی جاده دسترسی نداشتند.

امام جمعه سرعین با بیان اینکه مردم با هوشیاری و بصیرت جواب یاوه گویی های نزدیکان پهلوی را بدهند، گفت:  اگر حکومت ۵۷ ساله خاندان پهلوی  جمع کنید به اندازه یک پالایشگاه تازه افتتاح شده هم نمی شود و نباید اینها نادیده گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرعین با اشاره به اینکه یک عده تلاش می کنند تا خدمات نظام جموری اسلامی را زیر سوال ببرند، افزود: وضع کنونی اقتصادی، معیشتی و گرانی افسار گسیخته اجناس در کشور ،حاصل بی کفایتی و بی برنامگی مسئولان است و نباید به پای نظام نوشته شود.

وی با اشاره به آرمان های نظام، گفت: استقلال کشور، گسترش عدالت اجتماعی، گسترش برخورداری عمومی، گسترش عزت و اقتدار ملی در عرصه بین المللی، پیشرفت های زیر ساختی، پیشرفت صنعتی،  گشترش معنویت، حفظ کرامت زن و احترام به حقوق آنان آزادی و مردم سالاری از جمله خدمات اساسی و محوری ناظم مقدس جمهوری اسلامی در این چهار دهه بوده است.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه بر اساس گسترش برخورداری عمومی طبق قانون اساسی باید سه وزارت بهداشت، ورزش و جوانان و آموزش و پروش باید به مردم خدمات رایگان ارائه دهند، اظهار کرد: اگر امروز این امر اتفاق نمیافتاد از عدم مدیریت صحیح مسئولانی است که من و شما انتخاب کرده ایم و باید در ادامه دقت کافی را داشته باشیم.

امام جمعه سرعین با اشاره به تولید واکسن داخلی توسط دانشمندان کشورمان، افزود:  واکسن کرونای تولید شده در داخل نمونه ای از پیشرفت صنعتی کشورمان و  نشان از اقتدار علم پزشکی است که در شرایط تحریمی در حال انجام است.

وی حفظ کرامت زن و احترام به حقوق آنان را ماحصل انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز کرامت خانم ها در جامعه اسلامی کاملا حفظ شده و مشاهده می کنیم که با حقوق برابر در تمام عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می توانند پا به پای مردان حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرعین با بیان اینکه آزادی و مردم سالاری از دیگر خدمات نظام اسلامی بوده است، اذعان داشت: امروز مردم ما می توانند با حضور در پای صندوق های رای، برای خود شورا، نماینده مجلس و رئیس جمهور را بدون دخالت و درگیری و، آزادانه انتخاب کنند.

حجت الاسلام اصغری در ادامه با اشاره به فرا رسیدن انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، تصریح کرد: کسانی که قصد داوطلبی در این انتخابات را دارند باید از راه معقول خود را به مردم معرفی کنند نه اینکه اقدام به خرید رای کنند.

وی با بیان اینکه خرید رای یک مسئله شرعی است، تصریح کرد: هر کس از طریق خرید آرای مردم رئیس جمهور و یا شورا شود، هر چیزی که از این طریق عایدش شود مال غیر محسوب می شود و شرعا حرام است.

امام جمعه سرعین با تاکید بر اینکه از داوطلبان سالم حمایت می کنیم، افزود: برای رای آوردن، با کارهای خلاف شرع با آبروی شهر و کشورمان بازی نکنید و بدانید که رد صلاحیت هم برای این روزها در نظر گرفته شده است و به همه اقدامات داوطلبان توجه می شود.

انتهای پیام/آ

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.