×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کلیه مراکز اقامتی اردبیل پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود

به گزارش چشمه لر سرعین ، نادر فلاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس مجوزهای دریافت‌شده از ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تمامی مراکز اقامتی و پذیرایی استان اردبیل در ایام نوروز فعال بوده و پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده تا تمامی واحدهای اقامتی، پذیرایی، آبدرمانی‌ها و برخی مراکز و تاسیسات گردشگری استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ایام عید نوروز فعال بوده و به مسافران خدمات‌رسانی کنند.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در راستای آماده‌سازی این واحدها و تاسیسات تمهیدات اساسی اتخاذ خواهد شد تا با هماهنگی کامل و لازم زمینه‌ای فراهم شود تا با رعایت پروتکل‌های ابلاغی بتوانیم میزبانی مناسبی از گردشگران نوروزی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در یک سال گذشته و تعطیلی بخش گردشگری با شیوع این ویروس منحوس و تاثیر مستقیم آن بر درآمد فعالان گردشگری، امیدواریم با فعالیت این بخش در ایام نوروز شاهد جبران بخشی از خسارات واردشده به صنعت گردشگری باشیم که در این زمینه پیش‌نیاز و تاکید اصلی و اساسی برای پذیرش و استقبال از مسافرن رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

فلاحی  با قدردانی از همکاری و مشارکت حداکثری فعالان در بخش گردشگری استان و تعطیلی واحدها و تاسیسات خود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از آغاز شیوع این ویروس بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت استان اردبیل از حیث شیوع ویروس کرونا پرخطر نبوده و ظرفیت میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی به استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.