×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

کسب رتبه دوم رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط جوانان سرعین/دلیران وطن به مرحله کشوری راه یافتند

علی بیک دبیر سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار چشمه لر، اظهار داشت: این رویداد همزمان با سراسر کشور در رشته های پویانمایی، بازی تلفن همراه و نرم افزار تلفن همراه به مدت ۴۸ ساعت در مکان مهدیه اردبیل با حضور ۲۰ شامل ۴ تیم خواهران و ۱۶ تیم برادران از اقصی نقاط استان برگزار شد.

وی افزود: بعد از ۴۸ ساعت مداوم رقابت تیم ها، نفرات و تیم های برتر هر یک از رشته‌ها با رای هیات داوران مشخص و به مسابقات کشوری که در هفته بسیج برگزار خواهد شد، راه یافتند.

دبیر جشنواره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل گفت: تیم دلیران وطن از شهرستان سرعین با ترکیب محمد رسول زاده، امیر حسین سیفی و وحید حسینی کسب رتبه دوم این رویداد با توانست به مرحله کشوری راه یابند.

بیک افزود: در بخش پویانمایی تیم یاشار و تیم هیرو اسپاد در قسمت آقایان به ترتیب تیم های اول و دوم و در قسمت بانوان نیز ۴ تیم شایسته تقدیر شدند.

وی اظهار کرد: تیم های برتر بخش نرم افزارهای تلفن همراه نیز به ترتیب هکس کد، هیروسکال و ام آر جی رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و در این بخش نیز تیم هکس کد راهی مسابقات کشوری خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/آ

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.