×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

پیش بینی هواشناسی و برنامه ریزی اصولی برف روبی آسایش مردم و گردشگران سرعین را تامین کرد

به گزارش چشمه لر؛بمناسبت روز جهانی هواشناسی فرماندار شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سرعین با مدیرکل هواشناسی استان و رئیس اداره هواشناسی سرعین دیدار کردند .

در این دیدار باقرزاده   ضمن تبریک سال نو و روز هواشناسی گفت : نقش پیش بینی های به موقع و هوشمندانه هواشناسی در پیشگیری و مدیریت حوادث احتمالی بسیار قابل توجه و مهم است .

🔹فرماندار سرعین در ادامه افزود: برنامه های هواشناسی الزاما برای حفظ آمادگی نیروهای امدادی و خدماتی در راستای حفاظت از جان و مال مردم در برابر بلایای طبیعی ، حفاظت از محیط زیست و افزایش رفاه حال عمومی بوده و نقش بسزایی در تامین آسایش و امنیت هموطنان ایفا می کند که نمونه بارز آن پیش بینی بارش های اخیر بوده که علیرغم بارش سنگین برف در شهرستان سرعین خوشبختانه براساس برنامه ریزی اصولی و برف روبی به موقع انجام و گردشگران و مسافران با سهولت تردد داشته و در حال حاضر تمامی راه های شهرستان باز و تردد در جریان است .

🔹محمدی مدیرکل هواشناسی استان اردبیل نیز در این دیدار از پتانسیل ها ، توانمندی ها و برنامه های سال نو اداره هواشناسی گزارش ارائه داد و افزود : ارتباط تنگاتنگ ، صمیمانه و هدفمند مسئولین و تعامل منطقی دستگاه های اجرایی با هواشناسی می تواند زمینه بهروری مدیریت را در بستر برنامه ریزی آگاهانه و پیشگیری مهیا کند .

🔹در این دیدار فرماندار شهرستان با اهدای لوح سپاس از زحمات رئیس هواشناسی سرعین قدردانی کرد .

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.