×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نگاه پیشگیرانه دیوان محاسبات در پروژه‌‌های عمرانی/توسعه و محرومیت زدایی روستاها در اولویت قرار گیرد

به گزارش چشمه لر به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان اردبیل، سرپرست و مدیرحسابرسی مربوطه دیوان محاسبات اردبیل با مدیرکل کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص راهکار جذب اعتبارات از قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در مورد قیر رایگان هم‌اندیشی و تبادل نظر کردند.

در این نشست عقیل شکری با بیان اینکه دیوان محاسبات به دنبال کمک به دستگاه‌های اجرایی برای خدمت رسانی به مردم است، گفت: حمایت‌های ما از ادارات برای بهره‌ مندی بهتر مردم از خدمات تداوم خواهد داشت.

سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل با اشاره به اینکه رویکرد دیوان محاسبات در پروژه‌های عمرانی نگاه پیشگیرانه و مبتنی بر مشورت است، افزود: بی شک همراهی و همکاری مسئولان برای تداوم فعالیت های عمرانی در استان، به نفع مردم خواهد بود.

سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل با اشاره به اینکه رویکرد دیوان محاسبات در پروژه‌های عمرانی نگاه پیشگیرانه و مبتنی بر مشورت است، افزود: بی شک همراهی و همکاری مسئولان برای تداوم فعالیت های عمرانی در استان، به نفع مردم خواهد بود.

وی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یادگار امام خمینی (ره) دانست و گفت: هدف اصلی امام راحل از تاسیس این نهاد انقلابی محرومیت زدایی در مناطق روستایی بود که بنیاد مسکن استان نیز باید به اصل محرومیت زدایی و توسعه عمرانی روستاها برای جلوگیری از مهاجرت توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام یافته بنیاد مسکن اردبیل در روستاهای استان، تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن اکثر مناطق استان، اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستایی توسط این نهاد انقلابی در اولویت قرار گیرد.

شکری همچنین تاکید کرد که توزیع اعتبارات بین استان‌های کشور باید بر اساس شاخص‌هایی صورت گیرد که منجر به توسعه متوازن و عادلانه مناطق مختلف کشور شود.

نظرات مشورتی دیوان محاسبات موجب تسهیل در ارائه خدمت رسانی شده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در سال‌های اخیر، افزود: طی چهار سال اخیر، بیش از سه میلیون متر مربع آسفالت برای اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی در مناطق مختلف استان استفاده شده است.

سبحانی ضمن تقدیر از حمایت‌های دیوان محاسبات اردبیل از بنیاد مسکن در محرومیت زدایی و توسعه عمرانی روستاها، تصریح کرد: حمایت‌ها و نظرات مشورتی این دستگاه نظارتی موجب تسهیل در ارائه خدمت رسانی به روستاها و مناطق محروم شده است.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.