×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نقش مهم معلیمن در تحقق شعار سال/تیکه بر علم آینده دانش آموزان روشن می کند

به گزارش چشمه لر؛ باقر باقر زاده در حاشیه حضور در مدارس سرعین با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و توفیق هر چه بیشتر معلمان و دانش آموزان تمامی مدارس و مقاطع کشور، اظهار امیدواری کردند که با اولویت دادن به حضوری بودن مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حتمآ بطور جدی مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال اظهار داشت: سال تولید، دانش بنیان و اشتغال افرین سال پر ارزش و و دارای محتوا است ودر این بین دستگاه‌های متولی تعلیم و تربیت و دانش آموزان عزیز نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

فرماندار سرعین با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای بیداری مردم‌ دنیا بود افزود، تولید علم بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه کشور ما از جایگاه متعالی در صنایع تولیدی با تکیه بر علم و دانش برخوردار است.

این مسئول با اشاره به هوشمندانه و مدبرانه بودن شعار سال توسط رهبری انقلاب، خطاب به دانش آموزان افزود: فریب اطلاعات مسموم شیکه های مجازی و ماهواره ای رسانه های غرب را نخورید و به یاد داشته باشید ، آن چیزی که آینده شما را می‌سازد فکر، علم و دانش بر پایه تعالیم اسلامی است.

در آخر دانش آموزان مقطع ابتدایی روستای کنزق در خصوص اهمیت نماز به شعر خوانی پرداختند که مورد تشویق قرار گرفته و از طرف فرماندار جوایزی نیز به آنان اهدا شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.