×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

نخستین پل سه طبقه معلق کشور در سرعین احداث می‌شود

به گزارش چشمه لر ؛صدیف بدری شامگاه امروز در جلسه با سرمایه‌گذاران پل معلق «ورگه‌سران و اوجور» اظهار کرد: نخستین پل سه طبقه و صخره‌ای با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی در شهرستان سرعین احداث می‌شود که امروز جلسه نهایی در خصوص حمایت‌ها و اجرای زیرساخت‌ها از جمله برق، آب و گاز انجام گرفت.

وی افزود: از شهریورماه سال ۹۹ پس از هماهنگی قبلی و بازدید از محل و معرفی پتانسیل‌های منطقه ورگه‌سران و اجور، مقرر شد مطالعه جدی برای سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول دو سال کارهای تملک ده هکتار از اراضی تحت تصرف مردم و پنج هکتار از منابع طبیعی طی روال تحویل و انجام شد.

بدری بیان کرد: طرح نهایی فاز اول پروژه سرمایه‌گذاری تهیه شده و در شرف صدور موافقت‌نامه اصولی از وزارت میراث فرهنگی است و با هماهنگی انجام گرفته، در دهه فجر امسال موافقت‌نامه صادر و تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: زمین فاز اول پروژه ۱۵ هکتار بوده که اولین پل گردشگری سه طبقه و نخستین پل صخره‌ای و اقامتگاه معلق کشور با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان، در طول ۱۲ ماه اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، اضافه کرد: با توجه به‌ تجربیات موفق سرمایه‌گذاران این پروژه در نقاط مختلف کشور، اطمینان داریم به یاری خداوند متعال اثرات فراوان اقتصادی و ارزش افزوده برای مردم عزیز استان، سرعین و روستاهای اطراف در پی خواهد داشت.

پایان پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.