×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار چشمه لر سرعین، ضمن تقدیر از همت و حمیت ملت ایران برای حضور شکوهمند در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار داشت: مردم ایران به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب، با حضور سرنوشت‌ساز خود پای صندوق‌های رای، علی‌رغم مشکلات و معضلات متعدد، نسخه شوم بدخواهان این مملکت را در هم پیچیدند.

وی افزود: با وجود شیوع بیماری کرونا، گلایه‌مندی مردم از عملکرد دولت و تبلیغات منفى رسانه‌هاى معاند، در نهایت آرامش حضور گسترده و باشکوهى در پاى صندوق‌هاى رأى رخ داد که باید به این بصیرت و وقت شناسی مردم تبریک گفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ضمن ادای احترام محضر ملت شریف ایران اسلامی و مقام معظم رهبری و عرض تبریک ویژه و صمیمانه محضر حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ملت و نمایندگان منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون کلیه مسئولین خدوم نظام اسلامی را مسالت داریم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با روی کار آمدن دولت انقلابی و وفاق و همدلی در دولت مردمی، فصل جدیدی برای ایرانی آباد آغاز شده و مشکلات مردم رفع شود.

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.