×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جعفر بذری در حاشیه دیدار با نائب رئیس مجلس، اظهار داشت: دولت عملاً فعالان وسرمایه گذاران گردشگری را رها کرده است و تنها شعار و گفتار درمانی سهم فعالان گردشگری کشور و استان اردبیل شده است.

وی به فعال بودن ۲۱۷ مرکز اقامتی در سال‌های گذشته در استان اشاره کرد و افزود: مجموعه هتل‌داران کشور و استان اردبیل عملاً ۸ ماه است بیکار هستند و به نظر می‌رسد که با شعار و سخنرانی و بحث های واهی و تخیلی نمی‌توان در جنگ اقتصادی پیروز بود و تاوان ندانم کاری برخی مدیران را اقشار ضعیف و خصوصاً سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در استان و کشور می دهند.

بازرس جامعه هتلداران ایران همچنین به شهادت و از دست رفتن جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرده گفت: در هشت سال دفاع مقدس جنگ نظامی را تجربه کردیم و امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم ونتیجه این جنگ اقتصادی از دست دادن سرمایه گذاران و مجموعه های کارآفرین و اشتغالزا می باشد که نتیجه استمرار بی توجهی های بخش دولتی در زمان نه چندان دور ورشکستگی کامل فعالان صنعت گردشگری خواهد بود و دود این ندانم کاری به چشم مدیران خواهد رفت.

وی با خطاب قرار دادن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی و بدون اغماض  نمایندگان مجلس شورای در رفع مشکلات شد و تصریح کرد: چگونه است که مصوبه‌ای به تصویب ستاد کرونای استان و عالی‌ترین مقام استان می‌رسد ولی در زیرمجموعه ها اجرای آن متوقف می‌شود و دولت برای اجرای مصوبه های خود هیچ قدرت اجرایی ندارد.

بازرس جامعه هتلداران ایران ابراز داشت:  خواسته های خانواده بزرگ صنعت گردشگری ایران را سه موضوع مهم، ایجاد صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری ،پرداخت تسهیلات بلاعوض یا کم بهره بلند مدت و بسته‌های حمایتی مالیاتی و تامین اجتماعی برای سرمایه گذاران وپرسنل شاغل این صنعت است.

بذری گفت: هر لحظه‌ای که می‌گذرد به مرزهای ورشکستگی نزدیک می شویم و اگر وضعیت با همین روند ادامه پیدا کند جبران مشکلات پیش آمده در ماه‌ها و سال‌های آتی شاید چندین برابر انرژی و هزینه بیشتری در بر داشته باشد و تنها هم اکنون زمان مقابله با بحران و ورشکستگی واحدهای اقامتی و هتل‌های کشور است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.