×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مساجد مهمترین مرکز برای نهادینه کردن کارهای فرهنگی در جامعه است

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، حجت الاسلام «طاهر عزت خواه» به خبرنگار شبستان در اردبیل گفت: مقام معظم رهبری در ۱۹ مهرماه ۱۳۹۱ بر مقابله با تهاجم فرهنگی و تقویت جبهه فرهنگی کانون های مساجد تاکید کرد و این مسئله باید مورد برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و هنری مدیران مسئول کانون ها قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین تصریح کرد: مساجد مهمترین مرکز برای نهادینه کردن کارهای فرهنگی در جامعه است و همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و مسئولان فرهنگی باید برنامه ریزی ها خود را در همین راستا انجام دهند.

این مقام مسئول یادآور شد: فعالان کانون های مساجد بدون هیچگونه چشم داشتی و با کار جهادی توانسته بدون امکانات کارهای فرهنگی بزرگی را در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انجام دهند.

حجت الاسلام عزت خواه افزود: کانون های مساجد بهترین مرکز برای آسیب شناسی فرهنگی از سطح محلات است تا زمینه جوابگویی به نیازهای فرهنگی نوجوانان و جوانان در سطح کلان برنامه های فرهنگی فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: بیان کلمه کانون های مساجد در منویات مقام معظم رهبری نشان از دغدغه معظم له برای کارهای فرهنگی است و فعالان کانون های مساجد در این زمینه موفقیت های خوبی از خود نشان داده اند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین اظهار داشت: امروز هجمه فرهنگی دشمنان همراه با جنگ اقتصادی است اما فعالان کانون های مساجد در این زمینه نیز باید روشنگری های خود را بروز دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.