×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

لزوم اهتمام جدی مجلس برای تسریع در تصویب قانون شهدای جهادگر

به گزارش پایگاه خبری چشمه لر؛مهدی اصلانی زاویه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تصویب قانون شهدای جهادگر از مطالبات جدی و اساسی جهادگران سراسر کشور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که تسریع در تصویب این قانون نیازمند اهتمام ویژه نمایندگان مجلس است.

وی‌ بیان کرد:در راستای خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی،از سال ۱۳۸۱ تاکنون ۵۰ جهادگر از ۱۹ استان کشور طی مأموریت های مختلف جان خودشان را از دست دادند که این عزیزان شهید محسوب نمی شود.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد:نزدیک یکسال از طرح این مسأله در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد و حدود ۴ ماه است که علارغم بررسی،رفع ایرادات و رای در کمیسیون امنیت ملی،متاسفانه این موضوع راکد مانده است که انتظار رزمندگان مبارزه با فقر و محرومیت از مجلس،تسریع در تصویب این قانون است.

اصلانی افزود:گروه‌های جهادی بسیج بدون هیچ چشم داشتی برای کسب رضای خداوند  و خدمت بی منت و صادقانه به ولی نعمتان انقلاب در مناطق محروم مجاهدت می کنند و جان عزیزشان را نیز در اردوهای جهادی فدا می کنند اما این عزیزان شهید تلقی نمی شود.

وی گفت:جهادگران بسیجی در تمام شرایط سخت و بحرانی کشور با تمام وجود در خدمت مردم بوده اند که نمونه بارز آن را در تلاش شبانه روزی برای مبارزه بی امان با ویروس منحوس کرونا و مهار این ویروس بی رحم مشاهده کردید.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد:امروز جهادگران بسیجی مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن، در کنار ولی نعمتان انقلاب هستند و اقدامات جهادی آنان در دورافتاده ترین مناطق کشور در بین مردم امید آفرینی می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.