×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مردم استان اردبیل روزانه ۱۸۰ ترابایت اینترنت مصرف می کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر ،بهمن اسمعیل زاده صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه استان اردبیل اظهار داشت:بعد از واگذاری شرکت مخابرات این نهاد بیشترین فعالیت خود را در جهت حل مشکلات به کار برد ولی در عین حال یکی از مظلوم ترین ادارات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مصرف اینترنت روزانه مردم این استان ۱۸۰ ترابایت است افزود: در توسعه فیبری نورری در اقصی نقاط استانمخابرات سرمایه گذاری های عظیمی انجام داده است و در سه سال اخیر در توسعه پهنای باند تلفن ثابت و همراه اول توسعه های بسیار ارزنده انجام یافته بطوری که در سال ۹۹ و امسال ۲۸۰ ارتقا سایت به شبکه فورجی و ترجی ارتقا داده شده است.

مدیر مخابرات منطقه اردبیل گفت: با وجود تحریم های ظالمانه و نوسانات قیمت ها از سال ۸۲ هیچ اصلاح یا تغییر تعرفه نداشتیم ولی همواره در تلاش برای ارایه خدمات و حل مشکلات مردم بودهایم اما عدم تغییر در نحوه تعرفه ها کل جامعه و ارائه خدمات مخابراتی را با مشکل اساسی مواجه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به علت نبود سرمایه و نقدینگی شدیدا در بحث بودجه با مشکل مواجه هستیم که در صورت عدم تامین این شبکه زنده با مشکل اساسی مواجه خواهد شد .

اسمعیل زاده اظهار داشت: امروزه زندگی ما با اینترنت عجین شده و جزو خواسته های اصلی مردم روستا ها نیز محسوب می شود ولی گاها با سرقت های اخیر کابلی با مشکل مواجه شده ایم.

مدیر منطقه مخابرات اردبیل گفت: در استان اردبیل نزدیک ۸۵ سایت bts راه اندازی شده است که عمده آن در روستاها انجام یافته و امروز بالای ۶ میلیون برای راه اندازی یک خط تلفن نیاز است

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.