×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مردم استان اردبیل به متکدیان پول ندهند

به گزارش چشمه لر ؛ رضوان باقلاچی در اولین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان استان اظهار کرد: وظیفه صدا و سیمای مرکز اردبیل در رابطه با فرهنگ سازی و نحوه برخورد با متکدیان سنگین است و باید در این رابطه با تولید محتوا جهت کاهش گدا در سطح شهر برنامه ریزی داشته باشد.

وی با بیان اینکه جمع آوری و شناسایی متکدیان از سطح شهر وظیفه شهرداری‌هاست گفت: شهرداری‌ها برای توانمندسازی عوامل خدماتی خود در رابطه با نحوه برخورد و جمع آوری متکدیان، دوره‌های آموزشی برای پرسنل خود برگزار کنند و نسبت به پالایش متکدیان و افراد شناسنامه دار اقدام شود.

باقلاچی افزود:این جلسه بیشتر جلسه آسیب شناسی است و برای ریشه کن کردن معضلات اجتماعی ضرورت دارد همه دستگاه‌های متولی باید همکاری لازم را داشته باشند.

او ادامه داد:زیر ساخت‌های لازم برای ساماندهی و کاهش معضل اجتماعی به نام متکدی‌گری باید فراهم شود و در این راستا راه‌اندازی اردوگاه کار برای ساماندهی این افراد ضرورت دارد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: موسسات خیریه و افراد خیر زیادی برای حمایت از افراد مستحق آمادگی کامل دارند و باید در شناسایی افراد مستمند هماهنگی‌های لازم به عمل آید و برخی سازمان‌ها نیز برای ارایه آموزش فنی و حرفه ای رایگان اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/م

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.