×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

مراکز اقامتی اردبیل آماده استقبال از میهمانان نوروز ۱۴۰۰ است

جعفر بذری در گفتگو با  پایگاه خبری چشمه لر ؛ گفت: با تلاش‌ها و پیگیر‌های مدیرکل میراث‌فرهنگی استان در راستای دریافت مجوز برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی در واحد‌های اقامتی اردبیل، مجوز این امر از ستاد ملی کرونا و وزارت میراث‌فرهنگی صادر شده و بر این اساس در ایام عید نوروز هتل‌ها و مراکز اقامتی اردبیل دایر خواهند بود.

وی  فعالیت واحد‌های اقامتی و هتل‌ها را منوط به رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی دانست و بیان کرد: در این زمینه تمهیداتی اتخاذ شده تا تمامی شیوه نامه‌ها در مراکز اقامتی رعایت شده و پذیرش مسافران با شرط رعایت این مهم باشد.

رئیس جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان اردبیل حفظ سلامت هم‌استانی‌ها و گردشگران را از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و گفت: سال گذشته در همین راستا و برای حفظ سلامت مردم مراکز اقامتی به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحد‌ها کردند که از این بابت خسارات سنگینی به مراکز اقامتی وارد شد.

بذری ادامه داد: از آنجایی که امسال نیز مهمترین اصل با توجه به شرایط کنونی حفظ سلامت گردشگران و مردم است با آمادگی کامل و رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در حال آماده‌سازی مراکز اقامتی در سطح استان هستیم تا بتوانیم بدون هیچ مشکل و تهدیدی برای مسافران اقدام به پذیرش در هتل‌ها و واحد‌های اقامتی کنیم.

او با اشاره به حضور پررنگ و موثر استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران اظهار کرد: با همراهی و مشارکت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان حضور چشمگیری در نمایشگاه داشت و به اذعان بازدیدکنندگان و مسئولان حاضر در نمایشگاه، از فعالان برتر در نمایشگاه بودیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.