- 26 آذر 1403
- کد خبر 19042
- پرینت
احد بیوته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «راه چشمه لر» و تشریح بازدید یکشنبهشب خود از اداره گاز استان اردبیل به گفتگوی تلفنی با وزیر نیرو پرداخت و اظهار داشت: مردم اردبیل اکنون سرمای ۲۷ درجهای را تجربه میکنند که با قطعی برق و خاموشی پکیجها با مشکل مواجه میشوند.
وی افزود: مردم استان اردبیل در فصل گرما برای رفاه حال هممیهنان خود در جنوب کشور که در گرما روزگار سپری میکردند صرفهجویی و قطعی برق داشتند.
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نیروگاههای اردبیل چهار برابر مصرف استان تولید دارند و انتظار این است که در این خاص برق مردم این استان با کمترین قطعی روبهرو شوند.
در این تماس تلفنی وزیر نیرو قول عدم قطعی برق خانگی استان اردبیل را داد.
انتهای خبر/ م
https://rahecheshmalar.ir/?p=19042