×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

عدم تبدیل وضعیت نیروهای فصلی شهرداری سرعین قابل قبول نیست/ اعتبارات شهر سرعین افزایش یابد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر ؛شهردار سرعین صبح امروز در همایش شهرداران استان اردبیل که با حضور با حضور صدیف بدری نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس و معاون امور عمرانی وزارت کشور، مسئولان عمرانی استان اردبیل و شهرداران شهرهای این استان برگزار شد با اشاره به کمبود منابع مالی و انسانی اشاره کرد و گفت: برخی نیروهای ما ۱۰ سال است قرارداد فصلی دارند و برای تبدیل وضعیت آن‌ها نمی‌توانیم اقدامی کنیم.

روح الله هدایت با اشاره به اینکه در شهر سرعین بلندمرتبه ترین ساختمان استان با ۱۵ طبقه احداث شده است، افزود: این در حالی است که ما مدت‌ها است درخواست تامین نردبان را مطرح کردیم اما راه به جایی نبرده است.

وی با اذعان به شیوع کرونا ادامه داد: خود کارکنان شهرداری در معرض بیماری بودند و حتی برخی کارگران خدمات شهری مبتلا شدند اما اعتباری برای خود شهرداری‌ها جهت تامین اقلام بهداشتی اختصاص نیافته است.

شهردار سرعین با بیان اینکه سالانه ما پذیرای ۸ میلیون جمعیت گردشگر هستیم، افزود: اعبتارات شهرداری‌ها بر اساس جمعیت شهری است. ما ۶ هزار نفر جمعیت داریم اما در وضعیت فعلی به ۱۲ هزار نفر در شهر خدمات ارائه می‌‎شود و لازم است در اعتبارات این شهر تجدید نظر شود.

هدایت به انجام اقداماتی برای طرح جامع شهر سرعین افزود: شورای معماری ایراد ساختاری برای این طرح گرفته است و لازم است این موضوع پیگیری شود که ما تعیین حریم برای سرمایه گذاری‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/م

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.