×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شیطنت های رسانه ای ثبت فندقلو به نام گیلان کذب است

به گزارش راه چشمه لر ؛نادر فلاحی  ، از تکذیب شیطنت رسانه ای اخیر در مورد ثبت ملی جنگل های فندقلو به نام گیلان خبرداد و گفت:هیچ استانی حق ندارد اراضی ملی استان دیگر را به نام خود ثبت کند و جغرافیایی هر استان محدود به خود هر استان است و اخبار منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در رابطه با ثبت ملی جنگل های فندقلو به نام استان دیگر کذب محض است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل  با اشاره به اینکه رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان آستارا در یک اقدام عجیب و شیطنت آمیز طی مصاحبه ای اعلام کرده که جنگل های فندقلو را به نام استان گیلان  را به ثبت ملی رسانده اند  گفت: از طریق مراجع قانونی و ذی ربط با این نوع شیطنت های رسانه ای کذب برخوردهای لازم و قاطع را خواهیم داشت.

وی با بیان استان گیلان جنگل های حیران را به ثبت ملی رسانده است،گفت: با همکاری و پیگیری های مکرر جمعی از نمایندگان مجلس استان اردبیل ، جنگل های فندقلو با امضای شخص وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور به ثبت ملی رسیده است که بزودی برای ابلاغ رسمی به استاندار اردبیل ارائه خواهد شد.

فلاحی گفت: جنگل های حیران در امتداد جنگل های فندقلو قرار گرفته است و حد و مرز جغرافیایی استان گیلان و استان اردبیل هم در محدوده ای از جغرافیا مشخص است و هیچ استانی حق مداخل به مرزهای دیگر استان‌ها را ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از انتشار اسناد رسمی ثبت ملی جنگل های فندقلو به نام استان اردبیل در رسانه های استان خبرداد و گفت: عدم اطلاع رسانی صحیح، شیطنت های رسانه ای و اخبار کذب، منجر به این نوع شایعه های بی اساس و دروغ در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شده است و مردم  استان اردبیل نباید هیچ توجهی به این نوع اخبارهای شیطنت آمیز در این برهه از زمان داشته باشند.

فلاحی تصریح کرد: تکرار می کنم نه استان اردبیل می تواند محدوده جغرافیایی استان های دیگر را ثبت ملی کند و نه استان‌های دیگر می توانند محدوده جغرافیای استان اردبیل ثبت ملی کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.