×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

شهر توریستی سرعین آماده استقبال از مسافران نوروزی شد / ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز گردشگری و تفریحی

صاحبعلی رام شهردار سرعین در حاشیه مراسم خانه تکانی شهری  عنوان کرد: این طرح به منظور زدودن گرد غبار و آلودگی های بصری از چهره شهر با اجرای لکه گیری معابر عمومی، رنگ آمیزی و بهسازی مبلمان شهری، بازسازی لوسترهای خیابانی، تنظیف عمومی شهر، کاشت گل‌های فصلی و نورپردازی درختان ورودی شهر انجام شد.

وی نصب المان‌های نوروزی، اجرای سنگ فرش خیابان دانش، پاکسازی بوستان ها و آرامستان شهر، جمع آوری نخاله های ساختمانی، بازسازی چراغ ها و علایم راهنمایی و رانندگی، راه اندازی آب نماها،  شستشوی معابر عمومی و تجهیز سرویس های بهداشتی را از دیگر اقدامات انجام شده در طرح خانه تکانی شهری بیان کرد.

شهردار سرعین با بیان اینکه امسال نیز به رسم میهمان نوازی به پنج خانواده که در لحظه تحویل سال وارد سرعین شود هدایایی تقدیم خواهد شد افزود: اهالی میهمان نواز سرعین نیز با آغوش باز آماده استقبال از میهمانان نوروزی هستند و امیدواریم میهمان و مسافران نوروزی لحظات متفاوتی را در شهر توریستی سرعین سپری کنند.

رام همچنین از اجرای برنامه های شاد و سنتی در تعطیلات نوروزی در سطح شهر خبر داد و گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و همچنین مجوز ستاد مقابله با بیماری کرونا، برنامه های شاد و متنوعی تدارک دیده شده است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، صنعت گردشگری شهر سرعین خسارات بسیاری دیده امیدواریم امسال با حضور گردشگران نوروزی کسب و کار فعالان این بخش نیز رونق گیرد البته این امر مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مدیران مراکز گردشگری و تفریحی و مسافران است.

انتهای پیام/ایلنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.