×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سرعین در شبکه های ماهواره ای تبلیغ شود/ نمایندگان اردبیل مشکلات فعالان گردشگری را پیگیری کنند/ وزیر گردشگری تسهیلات کرونایی را کجا هزینه کرده؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر ؛ آیت الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با فعالان گردشگری شهرستان سرعین با وی اظهار داشت: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری عشق و علاقه می خواهد و هیچ وقت فعالان این عرصه نباید نا امید شوند.

وی افزود:  نمایندگان در حوزه گردشگری می توانند نقش موثری ایفا کنند و باید وزیر گردشگری سوال شود که تسهیلات اعطایی برای صنایع کرونا زده به ویژه صنعت گردشگری کجا هزینه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: کشور ترکیه در حوزه گردشگری ابتکار عمل به خرج داده است ولی باز با جاذبه موجود در ایران قابل قیاس نیست و کشورما تنها نیازمند نگاه علمی به این حوزه دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی نیز دچار مشکل هستیم کشاورزان سیب زمینی این محصول استراتژیک را تولید کرده اند اما هم اکنون دچار ضرر و زیان هستند که باید مسئولان امر نگاه ویژه ای در باره داشته باشند.

آیت الله عاملی با اشاره به اینکه صعنت گردشگری نیازمند نگاه کلان است اظهار داشت: شهرستان سرعین با وجود جاذبه های طبیعی به خصوص آبگرم ها می تواند در جهان سرآمد باشد و چه اشکالی دارد در کانال های ماهواره ای که صد های میلیون بیننده دارند این قابلیت های معرفی شود.

وی تصریح کرد: خداوند در سرعین شفا قرار داده داست و می توانیم گردشگران حوزه خلیج فارس و جهان را تنها با معرفی اینکه ایران ارزان ترین نقطه دنیا است جذب کنیم؛ البته برای خود مردم ایران اجناس گران و جای انتقاد دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: سه راهی سرعین تا سرعین باید درختکاری شود و تا گردشگران از مناظر طبیعی اطرف جاده لذت ببرند.

امام جمعه اردبیل در پایان گفت: مسائل و مشکلات گردشگری استان اردبیل با حضور وزیر گردشگری و نمایندگان اردبیل باید بصورت زیر بنایی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.