×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

سرعین بزرگترین لطمه را از شیوع کرونا دیده است/ تاکنون فوتی ناشی از کرونا نداشتیم

محمد مددی/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، اکبر مینایی در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: در دو ماه گذشته با تعطیلی مراکز اقامتی، گردشگری و آبدرمانی‌ها شهرستان سرعین به تعطیلی یکپارچه کشیده شده است و تاکنون هیچ واحد صنفی در این شهرستان فعالیت خود را از سر نگرفته‌اند.

وی با اشاره به ارائه تخفیف ۲۵ درصدی به آرای مصوب کمیسیون ماده ۱۰۰ در ایام دهه فجر سال گذشته ، افزود: ارائه این تخفیفات و همچنین تاخیر در سررسید چک‌های ارائه شده به شهرداری تا پایان خرداد به تصویب شورای شهر سرعین رسیده است.

رئیس شورای شهر سرعین گفت: در ایام پساکرونا شهرداری با مشکلات و چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود و ما از هم اکنون به مسئولان استانی و کشوری پیشنهاداتی را ارائه کردیم تا بستر و زمینه حمایت از مجموعه شهرداری را فراهم کنند.

مینایی اظهار کرد: با همکاری شورا و شهرداری در این ایام عملیات گندزدایی و همچنین ضدعفونی در مناطق مختلف شهر با دقت انجام شده و به هیچ وجه اجازه ورود گردشگر و مسافر به سرعین داده نشده است.

وی ادامه داد: در سایه همین مراقبت‌ها این شهر تاکنون شاهد مرگ ومیر ناشی از کرونا نبوده اما به صورت مشکوک ۱۰۰ نفر علایم اولیه بیماری داشتند که اکثر آنها مداوا شدند.

وی با انتقاد از تعطیلی مجلس در دو ماه گذشته و تاخیر و تعلل در رسیدگی به مشکلات اصناف مختلف به ویژه از بابت پرداخت مالیات تصریح ککرد: تاکنون یک جلسه با محوری رفع مشکلات مالیاتی اصناف و واحدهای تجاری برگزار نشده و هنوز مشخص نیست که امور مالیاتی چه راهکاری را برای بخشودگی جرایم مالیاتی و یا دریافت مالیات بر ارزش افزوده در ماه‌های رکود بازار در نظر گرفته است./ایسنا

 

انتهای پیام/ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.