×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رکورد اخذ اعتبارات عمرانی در اداره کل میراث‌فرهنگی اردبیل شکسته شد
میلاد آتشگاهی پور

به گزارش چشمه لر، هاشم نهامین اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده رکورد اخذ اعتبارات عمرانی برای پروژه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل شکسته شد.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار مبلغ ۷۶۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های مرمتی، احیای بافت‌های تاریخی و نیز توسعه زیرساخت‌های گردشگری با پیگیری مقام عالی استان و مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اخذ شد که افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی نسبت به سال قبل داشت.

او تاکید کرد: اخذ چنین اعتباری برای اولین بار در تاریخ اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اتفاق می‌افتد و جا دارد از مدیرکل و همکاران محترم که در این راستا بسیار تلاش کردند قدردانی کنم.

نهامین با اشاره به جذب حداکثری این اعتبارات اخذ شده، گفت: با توجه به تشکیل مستمر جلسات کمیته جذب اعتبارات عمرانی در اداره کل میراث‌فرهنگی در تلاش هستیم تا جذب صد درصدی اعتبارات تخصیصی را داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: با جذب اعتبارات در نظر گرفته شده جهش قابل توجهی در حوزه اشتغال آفرینی و نیز حفظ مواریث فرهنگی استان اتفاق خواهد افتاد و پرونده مرمت اساسی و بازسازی برخی از بناهای تاریخی در استان بسته خواهد شد.

 

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.