×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رویکرد طرح جامع سرعین گردشگری باشد/ پروژه طلایه داران دغدغه شهروندان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر، روح الله هدایت عصر روز پنجشنبه در جلسه ای مشترکی که بین  شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و امام جمعه سرعین با استاندار اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به اینکه اکثر پروژه های در حال اجرا در شهر سرعین رویکرد گردشگری دارند، لازم است طرح جامع این شهر با رویکرد گردشگری تدوین شود.

وی افزود: پروژه طلایه داران یکی از دغدغه های اصلی شهروندان ، مجموعه شهرداری و شورای شهر است  چندین سال بلاتکلیف مانده است .

شهردار سرعین گفت: در این خصوص جلساتی با با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد که متاسفانه تا کنون هیچگونه اقدامی جهت اغاز فعالیت شرکت مربوطه در محل انجام نشده است.

هدایت با بیان اینکه شهر سرعین به احداث پارکینگ طبقاتی و ایجاد فضای سبز در مرکز شهر نیاز دارد، اظهار کرد: شهرداری سرعین آمادگی خود را جهت مشارکت با این شرکت  را در این خصوص دارد که لازم است  اقدامات لازم جهت حل این مشکل انجام گیرد.

وی با اشاره به قدیمی و زیانده بودن  مجتمع آبدرمانی سبلان ، افزود: شهرداری سرعین آمادگی دارد با مشارکت شرکت توسعه گردشگری این مجموعه را به مجتمع تجاری تبدیل کند.

شهردار سرعین تصریح کرد: از استاندار محترم درخواست داریم با صدور دستورات لازم در مورد پرونده های” ماده ۵”   در آخر سال در روند این پرونده ها تسریع انجام شود.

انتهای پیام/ ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.