×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رسانه‌ها در تجاری سازی ایده‌های فناوران نقش موثری ایفا می‌کنند

به گزارش چشمه لر سرعین، حبیب ابراهیم پور عصر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به ششمین سال فعالیت پارک علم و فناوری اردبیل، اظهار داشت: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان استان در مقایسه با استان‌های با سابقه طولانی رقم قابل قبولی است ولی تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان را افزایش دهیم.

وی افزود: ۳۶ شرکت دانش‌بنیان در استان به صورت گسترده فعالیت می‌کنند که با احتساب شرکت‌های هنربنیان به تعداد ۱۲ مورد مجموع شرکت‌های دانش‌بنیان نوع یک تا ۳ استان ۴۸ شرکت دانش‌بنیان است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با تاکید بر اهمیت فعالیت رسانه‌ها، گفت: رسانه‌ها بعنوان یار دوم پارک علم و فناوری، در تجاری سازی ایده‌های فناوران نقش موثری و بسزایی ایفا می کنند.

ابراهیم پور در خصوص برگزاری بیست‌ و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان اردبیل، ابراز داشت: این نمایشگاه همه ساله توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با مشارکت پارک علم و فناوری مراکز رشد و فناوری استان و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل، با بیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت ۱۰ مرکز رشد، ۱۰ مرکز نوآوری، پارک علم و فناوری و شرکت‌های مستقر در آن و بیست دستگاه دولتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های متنوع در این نمایشگاه تدارک دیده شده است که عمده آن‌ها برگزاری کارگاه‌ها و پرسش و پاسخ و بررسی بحث‌ها و مسائل و چالش‌های حوزه فناوری و ارتباط مراکز رشد با پارک و علم و فناوری است.

 

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.