×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

راه و شهرسازی جاده ارجستان و آلوارس را در اولویت کاری قرار داد

به گزارش چشمه لر ؛نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین از اداره راه و شهرسازی خواست رسیدگی به جاده ارجستان و تکمیل پروژه سرعین به آلوارس را در برنامه کاری خود قرار دهد و خاطرنشان شد : سرعین ویترین گردشگری استان است و بایستی مدیران برای زمستان سرعین طرح ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام دکتر سید کاظم موسوی با بیان این مطلب که شهرستان سرعین با داشتن چشمه های بهشتی و این همه مواهب خدادادی ویترین گردشگری استان اردبیل می‌باشد، افزود: در حد توان خود برای رفع مشکلات پیش رو در خصوص موارد مطروحه بخصوص موانع گردشگری و سایر موارد آن کوشا خواهم بود.

وی افزود: مشکل پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام‌نور سرعین و گنجایش نام این دانشگاه در دفترچه پذیرش دانشجو را از معاون وزیر محترم علوم پیگیری خواهم کرد.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از کمیسیون اقتصادی مجلس و سه وزیر از جمله گردشگری، اقتصادی ، صمت و رئیس کل بانک مرکزی دعوت کرده‌ام که بعد از ماه مبارک رمضان به اردبیل تشریف بیاورند تا مشکلات استان از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

حجت‌الاسلام موسوی از شهرداران سرعین و ایردموسی خواست تا در جهت تأمین دستگاه ها و ماشین آلات سنگین نامه ای خطاب به دکتر جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها دهیاری های کشور تنظیم کنند تا شخصاً نسبت به پیگیری و اختصاص این نیازها اقدامات لازم را انجام دهد.

موسوی با اشاره به ضرر و زیان هتلداران و دیگر سرمایه‌گذاران گردشگری در زمان اوج شیوع ویروس کرونا، از افزایش ماندگاری مسافران به ۳ روز ابراز خرسندی و امیدواری کرد.

وی کمبودهای حوزه بهداشت و درمان سرعین از جمله فقدان بیمارستان مجهز را یاد آور شد و افزود: مسئولان شهرستان نسبت به جمع بندی مشکلات و نیازهای سرعین اقدام کنند تا در سفر وزیر اقتصاد و وزیر گردشگری به استان اردبیل نسبت به پیگیری آن مطالبات اقدامات لازم صورت گیرد.

همچنین در این نشست مقرر گردید؛ اجرای طرح هادی روستاهای سرعین توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسریع شود و نیز ۵۰۰۰ تن قیر رایگان جهت تکمیل جاده ورنیاب به سرعین اختصاص و ساختمان دولت در شهرستان سرعین تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.