×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

راه‌اندازی چهار پیست اسکی در اردبیل/ توسعه ورزش اسکی برای تحقق زمستان بیدار

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، اکبر بهنامجو  در بازدید از مسیر پیست اسکی آلوارس سرعین، اظهار داشت: پیست اسکی زمستانی آلوارس سرعین، پیست اسکی روی چمن فندقلوی نمین، پیست اسکی اندبیل خلخال و پیست اسکی منطقه گردشگری شابیل مشگین‌شهر از جمله پیست‌هایی است که در آینده نه چندان دور به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از بازگشایی مسیر پیست اسکی اجور آلوارس خبر داد و گفت: عملیات خاکبرداری، تیرریزی و زیرسازی در حال اتمام بوده و تا پایان فصل پاییز به پایان خواهد رسید و ۱۰ کیلومتر از جاده سرعین به پیست اسکی آلوارس نیز تا شروع فصل زمستان تعریض و بهسازی خواهد شد.

وی از تامین اعتبار موردنیاز و آغاز عملیات تکمیل پروژه پیست اسکی چمن فندقلو خبر داد و گفت: با تمهیدات و پیگیری‌های انجام گرفته از هفته گذشته عملیات تکمیل این پروژه با نقشه جدید آغاز و گودبرداری‌های لازم برای نصب دکل‌ها به نحوی مطلوب در حال انجام است.

وی توسعه گردشگری و توریسم ورزشی را از اولویت‌های اصلی مسئولان عالی استان اردبیل ذکر کرد و افزود: توسعه و گسترش رشته ورزشی اسکی می‌تواند نقش مهمی در جذب توریسم و توسعه گردشگری استان ایفا کند.

استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل بیان کرد: برای جذب گردشگر در فصل‌های سرد سال و اجرای طرح زمستان بیدار در استان باید زیرساخت‌های موردنیاز تامین شود و بر این اساس بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان اردبیل هزینه خواهد شد.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.