×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری چشمه لر ، حجت الاسلام محمود اصغری صبح روز دوشنبه  در جلسه کمیته مساجد شهرستان سرعین اظهار داشت: عموم مردم شهرستان سرعین را دعوت می‌کنم تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر را برای عهد و پیمان با انقلاب و رهبری را یک بار دیگر رقم بزنند.

وی افزود: حضور امت حزب اللهی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نماد وفاداری مردم به انقلاب اسلامی تبدیل و لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

امام جمعه سرعین گفت: جشن‌های انقلاب باید یادآور روز‌های اول انقلاب باشد و نسل امروز با شعار‌ها و آرمان‌های انقلاب بیشتر آشناتر شوند.

حجت الاسلام اصغری بیان کرد: نسل امروز پاسدار فردای این انقلاب هستند و باید نسبت به رویداد‌های ابتدای انقلاب آگاهی یابند و این وظیفه مهم مسئولان امر در خصوص برنامه ریزی‌های ایام الله دهه فجر است.

امام جمعه سرعین افزود: کمیته ستاد گرامیداشت دهه فجر با تببین ترویج آرمان‌های انقلاب و پاسداشت یاد و خاطره جبهه مقاومت نیز اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با حرکت انقلابی و مطرح کردن مکتب ولایت فقیه نهضت عظیمی را در منطقه پایه ریزی کرد و این استمرار موجب ترس دشمنان از انقلاب اسلامی شد امروز نیز همه شاهد هستند که استکبار چگونه از این حرکت مکتبی در منطقه هراس دارد.

 

انتهای پیام/ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.