×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

رئیسی به سرعین سفر می کند

به گزارش پایگاه خبری چشمه لر ؛ حجت الاسلام محمود اصغری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهر سرعین اظهار داشت: ما می توانیم‌ نباید صرفا در حد شعار باشد زیر ما این جمله به معنای واقعی کلمه در زمان جنگ ادا کردیم.

وی افزود: قبلان من در خطبه های نماز جمعه گفته بودم که کشور ما غنی است و صحبت از نبود بودجه دروغی بزرگ است که عده ای گفتند نه اینگونه  نیست  من ثابت می کنم ما ثروت داریم هماهنگونه مقام فرمودند منابع و ثروت داریم اما مدیر کاردان باید امورات را در دست بگیرد.

مدیریت را از باقرزاده بیاموزیم

امام جمعه سرعین با بیان اینکه ما باید مدیریت را از باقرزاده سرپرست شهرداری یاد بگیریم گفت: همه مسئولان باید پای کار باشند و از حاشیه سازی ها پرهیز کنند در این ۶۰ روز دیدیم که می توانیم و منابع داریم که  خیابانی به  بزرگ  چالداران تکمیل کنیم؛ و این  اتفاف در زمانی افتاد که مسئول مربوطه در سمت  سرپرستی به سر می برد.

وی با اشاره به اینکه با وزیر گردشگری صحبت کردم و قول دادند رییسی به سرعین بیاید و مشکلات شهرستان را بررسی کنند تصریح کرد: به وزیر گردشگری  گفتم در کدام صعنت چنین درآمدی وجود اما بواسطه سیاسی کاری ها از این ثروت عظیم تنها ذره ای نصیب کشور ما شده است آقای ضرغامی نیز گفتند تنها در فکر ارائه خدمات خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.