×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

دو پیشنهاد کلیدی از یک وکیل پخته

به گزارش چشمه لر ؛بررسی لایحه بودجه جزو مهمترین کارکردهای مجلس است. چرا که مقدرات مردم از اقشار تا مناطق مختلف کشور در این برهه مورد موشکافی قرار می‌گیرد. از این رو می‌توان میزان اثرگذاری یک نماینده در جریان تصویب لایحه بودجه کشور را شاخصی مهم برای سنجش عیار نمایندگان توصیف کرد.
صدیف بدری، نماینده اردبیل، در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ با دو پیشنهاد کلیدی خود، نمایشی تحسین‌برانگیز ارائه کرد. او با پیشنهاد تغییر نرخ تعرفه‌ حامل‌های انرژی هتل‌‌ها و آبدرمانی‌ها از صنعتی به خدماتی و تصویب آن، یکی از مهمترین دغدغه‌های این قشر، علی‌الخصوص در شهر سرعین را به صورت ریشه‌ای برطرف کرد.
اوج هنر بدری در پیشنهاد دوم بود. جایی که دولت را مکلف کرد تا یک درصد از سود خالص شرکت‌ها و بانک‌های دولتی به آموزش و پرورش و فرهنگیان اختصاص یافته و صرف توسعه عدالت آموزشی در کشور شود. رقمی معادل ۲۵ هزار میلیارد تومان در سال! دولت علنا مخالفت خود را با این پیشنهاد بدری اعلام کرد. تصویب آن نیازمند دو سوم آرای نمایندگان بود و عملا غیرممکن به نظر می‌رسید، اما نطق منطقی بدری در در دفاع از پیشنهادش و جذب آرای قاطبه نمایندگان، این مصوبه تاریخی را برای فرهنگیان رقم زد تا بدری با همراهی همکارانش کاری کرده باشد، کارستان!
دو پیشنهاد کلیدی بدری که با نکته‌سنجی و تیزبینی تمام در زمان مناسب طرح شد و به تصویب رسید، نشان از پختگی او دارد. وکالت مردم در دو دوره متوالی، در خانه ملت توشه‌ای قابل اتکا برای بدری جهت ورود به موقع و هوشمندانه به مسائل و رفع دغدغه‌های عمومی و خدمت‌رسانی به مردم فراهم کرده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.