×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جهش تولید نیازمند تلاش جهادی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری برای رسیدن به جهش تولید، باید برنامه‌ریزی مناسب و تلاش جهادی در مجلس یازدهم انجام شود.

وی افزود: حضور بی‌بدیل دلسوزان و آحاد مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و نظام، مؤید این حقیقت است که انقلاب اسلامی ایران با غلبه بر مشکلات به راه خود ادامه خواهد داد که در روزهای اخیر، همراهی و مشارکت مردم و مسؤولان در مقابله با بیماری کرونا علی‌رغم وجود فشارهای اقتصادی تحسین‌برانگیز بود.

منتخب مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس یازدهم بیان کرد: شرایط کشور و اوضاع آن، همراه با تحریم‌های ظالمانه‌ای که تاثیرات آن بدتر از کرونا است، اگر چه تلخی‌ها و سختی‌های فراوانی را بر مردم تحمیل نمود، لیکن حاوی پیام عظیمی بود و آن این که اعتماد به دشمن و تکیه بر استکبار که بویی از انسانیت نبرده‌اند، رهیافت مناسبی برای مدیریت کشور نیست.

موسوی ادامه داد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی در کشور توجه به اقتصاد مقاومتی با تکیه بر قدرت و پتانسیل‌های موجود در درون کشور است.

وی تأکید کرد: اتخاذ رویکرد جهادی و مشی خدمتگزارانه و نه قیم‌مآبانه به مردم و پرداختن به اولویت‌ها و نیازهای آنها در مجلس انقلابی، می‌تواند طلیعه ظهور دولت جوان انقلابی را در مجلس یازدهم به وجود آورد.

منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم  با اشاره به این نکته که کلید طلایی حل همه مشکلات تلاش جهادی است، اذعان کرد: قطعا با اتخاذ تدابیر مناسب و تدوین راهکارهای قانونی برای رفع خلاها و موانع، می‌توان گام‌های بلندی برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها برداشت و حلاوت انتخاب انقلابی را در ذائقه مردم ماندگار ساخت.

موسوی تصریح کرد: البته نباید با موج سواری و به حاشیه کشاندن، مجلس آماده خدمت یازدهم با طرح مباحث سبک و کم اهمیت از همان ابتدا در حواشی متوقف شد، بلکه ان شاءالله با محوریت بیانیه گام دوم به‌عنوان سند جامع و نقشه راه چله دوم انقلاب، پیگیر نیازهای مردم خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.