×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

جعفر بذری رئیس هیات اسکی شهرستان سرعین شد

  به گزارش چشمه لر، به پیشنهاد احدی جوان رئیس اداره ورزش و جوانان سرعین با اعطای حکمی از سوی محمدپور رئیس هیات اسکی استان ، آقای جعفر بذری به عنوان رئیس هیات اسکی شهرستان سرعین منصوب شد.
شهرستان سرعین بعد از اردبیل دومین شهرستان فعال در اسکی هست که هم اکنون با تعداد ۱۲ عضو در پیست الوارس تمرین می نماید. در این جلسه آقای حسین فیروزی به عنوان دبیر هیات اسکی شهرستان سرعین انتخاب و حکم آن از سوی آقای احدی جوان اهدا شد.
محمدپور رئیس هیات اسکی استان اردبیل با اصغر احدی جوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین دیدار و گفتگو کرد: در این دیدار ظرفیتهای بینظیر منطقه آلوارس سرعین مورد بحث و گفتگو قرارگرفت.
رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: باید تلاش کنیم تا امکانات و زیرساخت های لازم در منطقه گردشگری و تفریحی پیست اسکی تقویت بکنیم.
اصغر احدی جوان تاکید کرد: سرمایه گزاری چند منظوره علاوه بر ورزش های زمستانی برای راه اندازی برخی ورزش ها برای تفریح و سرگرمی مردم، گردشگران و مسافران در منطقه پیست اسکی آلوارس و اوجور صورت گیرد و ورزشکاران و گردشگران بتوانند در فصول مختلف از آن استفاده نمایند.
اصغر احدی جوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین افزود: در آینده ای نزدیک در نظر داریم مسابقات ورزشی زمستانی مانند اسکی، برف پیمایی، مجسمه سازی با برف و مسابقات سرگرمی و شکار لحظه ها توسط عکاسان و فیلم برداران در منطقه آلوارس سرعین با همکاری هیات های اسکی و کوهنوردی و همگانی برگزار نمائیم.
در این جلسه محمدپور رئیس هیات اسکی استان اردبیل گفت: سرعین بعد از اردبیل دومین شهرستان فعال در رشته اسکی استان است و هم اکنون با تعداد ۱۲ عضو در پیست اسکی آلوارس تمرین میکنند.
رئیس هیات اسکی استان افزود:با توجه به هماهنگی و توجه احدی جوان در حمایت از ورزشکاران این شهرستان و سوابق و تجارب ارزنده مدیریتی جعفر بذری رئیس هیات اسکی شهرستان سرعین بزودی پیشرفت های بسیار خوبی در هیات اسکی این شهرستان بعمل خواهد آمد.
وی همچنین حضور جعفر بذری رئیس هیات اسکی سرعین برای کمک به جذب اسپانسرهای مالی برای هیات اکی استان بسیار ارزشمند شمرد و اظهار کرد: حضور رئیس جامعه هتل داران استان بعنوان رئیس هیات اسکی سرعین گامی برای شروع دعوت از سرمایه گزاران و هتل داران برای حمایت از اسکی استان است.
انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.