×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تولیدمحتوا در فضای مجازی براساس ارزش‌های دینی باشد

به گزارش چشمه لر؛

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، ۲۵ مهرماه، در جلسه هماهنگی محتواسازی فضای مجازی در اردبیل با اشاره به لزوم توجه ویژه به موضوع جهاد تبیین برای جلوگیری از مسمومیت ذهنی جوانان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از چند سال قبل دغدغه اصلیشان موضوعات فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن بود و موضوعاتی همچون تهاجم فرهنگی بیگانگان یا آتش به اختیار فرهنگی را بیان فرمودند.

بدری ادامه داد: متأسفانه مسئولان اقدامات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی لازم را برای عملیاتی کردن فرامین ایشان نداشتند و در موضوع جهاد تبیین هم، مسئولان به اعتقاد بنده باید صادقانه همه موضوعات اعم از موفقیت‌ها و مشکلات را برای مردم بیان کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کاری روی زمین مانده و مسئولان توان انجام آن را ندارند، باید صادقانه برای مردم موانع انجام این کار را تشریح کنند، در این صورت مردم از آن مسئول قبول خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای جهاد تبیین در حوزه رسانه و فضای مجازی کار خاصی انجام نداده‌ایم، گفت: در رسانه‌ها و فضای مجازی باید محتواسازی بر اساس ارزش‌های دینی و عِرق ملی داشته باشیم. به طور طبیعی اگر نتوانستیم از فرصت‌های پیش‌ رو استفاده لازم را بکنیم، دشمنان همیشه کمین کرده نهایت سوء استفاده را خواهند برد.

بدری با بیان اینکه در حوزه جهاد تبیین مسئولان باید بیش از پیش برنامه ریزی داشته باشند، اظهار کرد: علاوه بر مسئولان اجرایی مجلس هم باید پای کار بیاید و کمیسیون های مربوطه اعم از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به موضوع ورود پیدا کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خصوص مردمی بودن جهاد تبیین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مخاطبشان در اکثر مواقع همه جامعه اعم از مردم و مسئولان است، زیرا یکسری مسائل جزء وظایف مسئولان و یکسری مسائل هم جزء وظایف مردم است، در بسیاری از مواقع صرفاً حمایت زبانی مسئولان لازم است و مردم خودشان منابع لازم را تأمین می‌کنند.

وی افزود: همه جامعه اعم از مردم و مسئولان باید دست به دست یکدیگر دهند تا جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه محقق شود، مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و به خصوص عدالت اجتماعی دغدغه‌های زیادی دارند و باید عملاً تلاش‌های مسئولان را لمس کنند تا صحبت‌هایشان را بتوانند بپذیرند.

بدری با تاکید بر اینکه مسئولان در حوزه عدالت اجتماعی باید بیش از پیش فعالیت داشته باشند، تصریح کرد: بیشترین نارضایتی مردم مربوط به تبعیض و ویژه‌خواری برخی افراد در جامعه است.
انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.