×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

تعطیلی اصناف غیر ضروری در سرعین /برای تمام خانوار شهری اقلام بهداشتی توزیع می شود

روح الله هدایت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر،اظهار داشت: با درخواست شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر سرعین مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال جهت تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافت است.

وی افزود: شهرداری سرعینبا تهیه این اقلام بهداشتی، با همکاری جوانان این شهر برای تمام خانوار شهری بصورت خانه به خانه توزیع را انجام خواهد داد.

شهردار سرعین با بیان اینکه بهداشت عمومی شهر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از جمله اهداف این مجوعه در سرعین در این شرایط حساس است، گفت: با همکاری نیروهای مسلح نیروی انتظامی، ارتش و سپاه پاسداران کلیه معابر و امکان عمومی سرعین در پنج مرحله تاکنون ضدعفونی و گندزدایی شده و این روند تا ریشه کن کردن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

هدایت با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان سرعین، اظهارکرد: طبق تصمیم ستاد کلیه اصناف غیر ضروری شهر بجز، نانوایی ها، مغازه مواد غذایی، میوه فروشی ها و قصابی ها باید نسبت به تعطیلی و بستن مغازه های خود اقدام کنند که این امر از روز یکشنبه عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه شهر سرعین از دیرباز میزبان میهمانانی از اقصی نقاط کشور بوده است، تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی هم وطنان از سفر به سرعین خوددداری کنند؛ جهت خارج شدن شهر از حالت پذیرش و دعوت کنندگی از امشب چراغ های تزیینی سطح شهر به حالت خاموشی در خواهد آمد.

انتهای پیام/ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.