×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بهسازی جاده سرعین آلوارس نیازمند ۵۰ میلیارد اعتبار است

فرماندار سرعین در گفتگو با چشمه لر  بابیان اینکه از مجموع مسیر ۲۳ کیلومتری جاده سرعین- آلوارس پنج کیلومتر ابتدای مسیر پس از اتمام عملیات تعریض، با اجرای یک لایه روکش آسفالت مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، اظهار کرد: امسال مسیر سرعین- کنزق با تامین اعتبار لازم آسفالت ریزی شد و مسیر بیله درق هم که یکی از مسیر‌های پرتردد و گردشگر پذیر است، بهسازی و زیرسازی آن اجرا شد و مقرر گردید با مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت‌ریزی این مسیر اجرا شود.

باقر باقر زاده همچنین با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی در روستا‌های هدف گردشگردی در اولویت قرار گرفته و مصمم هستیم تمامی روستا‌های هدف گردشگری سرعین به روستا‌های تلفیقی از صنعت گردشگری و کشاورزی تبدیل شوند، اظهار داشت: در همین راستا عملیات اجرایی طرح هادی بیله درق در بهترین شکل ممکن اجرا شد ضمن اینکه اجرای سنگ فرش در این روستا موجب جلب رضایت اهالی شد.

فرماندار سرعین همچنین درخصوص احداث مراکز اقامتی در مسیر‌های گردشگری سرعین گفت: پیگیر احداث کمپ اقامتی در مسیر گرده – کلخوران سرعین هستیم تا مسافران و گردشگران بتوانند در فصل تابستان از مسیر گردشگری گرده – کلخوران بخوبی استفاده کنند.

باقرزاده با اشاره به برگزاری رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» افزود: «رویداد ۲۰۲۳» طلایی‌ترین فرصت برای شناساندن شهرستان سرعین به عنوان بهترین و مستعدترین مقاصد گردشگری است که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: همه در این برهه از شهرستان سرعین انتظار دارند در مورد «رویداد ۲۰۲۳» عملکرد خوبی داشته باشد و ما در این زمینه همراه هم هستیم تا بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.