×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

با افتخار فرزند ایردموسی هستم/سرعین می تواند به قطب ورزشی کشور تبدیل شود

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر سرعین، اظهار داشت: همه جای ایران سرای من است ولی افتخار میکنم که فرزند خطه آذربایجان از اردبیل و ایردموسی هستم.

وی با بیان اینکه در تهران سکونت دارد ولی اجداد، خون و ریشه اش متعلق به ایردموسی است، افزود: ایردموسی منطقه خوش آب و هوا و دارای مردمان بسیار میهمان نوازی است که همیشه به اصالتم افتخار کرده ام.

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: سال گذشته تیم نوجوانان در عرض ۶ ماه تشکیل شد و موفق شدیم از ۹ منطقه جهان بازیکنان استعدادیابی شده توسط فدراسیون را به اردو دعوت کنیم و همچنین جهت گزینش از بین استعدادهای داخلی بیش از ۲۰۰ بازیکن را در مرحله اول دعوت کردیم که در نهایت با یک تیم منسجم ۲۵ نفره توانستیم در مسابقات شرکت بکنیم.

عبدی با بیان اینکه در مسابقات مقدماتی با ۱۹ گل زده و یک گل خورده بعنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کنیم، افزود: این روزها تمرینات تیم ملی برای حضور در بین ۱۶ تیم برتر آسیا شروع شده است .

وی با بیان برای صعود به مسابقات جام جهانی باید بین ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیریم، افزود: به امید خدا با شناختی که از بازیکنانم دارم این صعود دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه هر کمکی که بتوانم برای پیشرفت ورزش منطقه خواهم کرد، افزود: ایردموسی و اطراف آن شرایط مناسبی برای ایجاد کمپ دارد و می شود که در خطه آذربایجان با وجود آب و های مناسب مردمانی با اخلاق و ورزشکار، منطقه را به یکی از قطب های ورزشی کشور تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه باید مسئولین و دولتمردان مشکلات زیر ساخت های اولیه در منطقه را رفع کنند، تا سرمایه گذاران فعال در این کار را به منطقه دعوت و از ظرفیت های آنها استفاده کنیم که یکی از این ظرفیت های عظیم آقای علی دایی است، افزود: آب و هوای منطقه پتانسیل ایجاد انواع متعدد کمپ ها را دارد که امیدواریم در این خصوص قدم های مثبتی برداشته شود.

عبدی در ادامه با اشاره به نائب فهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: این تیم چندین سال است که با عنوان قهرمان لیگ ایران در مسابقات آسیایی حاضر شده و از مدعیان جام بشمار می رود.

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: امسال نیز با وجود سنگ اندازی ها مختلف، محرومیت بازیکنان کلیدی تیم و سایر مسائل حاشیه ای، تیم پرسپولیس به فینال رقابت ها راه یافت و علیرغم شایستگی برای قهرمانی، فینال را به داوری و VAR باخت و نائب قهرمان شد.

حسین عبدی متولد (۱ فروردین ۱۳۴۶ – تهران) بازیکن سابق باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران که یک نیم فصل به فولادخوزستان پیوست و نیم فصل دوم را به الجحر کویت رفت وسال ۲۰۰۲از فوتبال کناره گیری کرد.

وی سابقه سرمربی در باشگاه داماش گیلان و دستیاری در تیم پرسپولیس را دارد، وی دارای مدرک حرفه‌ای (pro licence) مربی‌گری از کشور انگلستان است و سابقه همکاری با تیم‌های ملی فوتبال ۱۶، ۱۷ و ۱۸ سال انگلستان را دارد.

 

تنظیم خبر: میلاد آتشگاهی پور

 

انتهای پیام/آ

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.