×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

بازدید نائب رئیس کمیسیون عمران از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل

به گزارش چشمه لر، صدیف بدری در جریان بازدید از سه واحد تولیدی شهرک صنعتی اردبیل۲ که با حضور جمعی از مدیران استانی انجام شد، اظهار داشت: نامگذاری ۲۱ مرداد به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک، فرصتی برای تقدیر از زحمات کارآفرینان و صنعتگرانی است که در حال تولید و اشتغال آفرینی بوده و در راه خودکفایی کشور حرکت می کنند.

وی از جمله ضروریات لازم برای حمایت از سرمایه گذاران را تامین زیرساخت ها و ایجاد امکانات لازم برای حضور آنان برشمرد و افزود: برای رسیدن به این هدف مهم، باید از تمامی ظرفیت های ممکن استفاده شود.

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع مشکلات زیرساختی و تامین اعتبارات پایدار برای شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و افزود: از جمله اقدامات مهم نمایندگان در سال جدید، اختصاص ۱۹۰۰ میلیارد تومان قیر رایگان برای شهرک های صنعتی کل کشور بود که به محض ابلاغ سهمیه استانی، این قیر رایگان در اختیار شرکت شهرک های صنعتی قرار خواهد گرفت تا نسبت به بهسازی و ترمیم معابر شهرک های صنعتی اقدام شود.

بدری هدف از بازدید از صنایع استان را حل مشکلات واحدهای تولیدی برشمرد و در خصوص رفع موانع واحدهای مورد بازدید شده قول مساعد داد.

 

انتهای پیام/آ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.