×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اکبر مینایی به عنوان رئیس شورای اسلامی استان اردبیل انتخاب شد

اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی استان اردبیل بعدازظهر امروز طی جلسه‌ای در سال چهارم دوره پنجم انتخاب شدند.

بر اساس این انتخابات، اکبر مینایی نماینده شهرستان سرعین به عنوان رئیس، حمید حسنی نماینده شهرستان کوثر به عنوان نایب رئیس، پویا مجرد نماینده شهرستان پارس آبادمغان به عنوان دبیر، هادی عبدالهی وند نماینده شهرستان اصلاندوز به عنوان سخنگو و حق وردی کریمی نماینده شهرستان نمین نیز به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل در این جلسه با بیان اینکه  با همفکری شوراهای شهر و روستا در صدد اصلاح و همچنین تبیین قوانین مؤثر و مفید در مسیر اعتلای شورا خواهیم بود، افزود: در سال چهارم سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا پایه نظارتی شوراها را تقویت کرده و در این زمینه یک اقدام مؤثر و مفید را انجام دهیم.

مینایی بیان کرد: انتخابات هیئت رئیسه شوراها به صورت سالانه یک امر طبیعی و از جایگاه قانونی برخوردار است و نباید هیچ کس از انتخاب شدن و یا انتخاب نشدن گلایه‌ای داشته باشد و یا بخواهد در این زمینه برخی اقدامات و فعالیت‌های غیرمنطقی را در پیش بگیرد.

سخنگوی شورای اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه افزود: سال اول و سال آخر در عرصه خدمت‌رسانی فرقی نمی‌کند امیدواریم در دوره جدید از ترکیب اعضای هیئت رئیسه شورای استان شرایط مناسبی در مسیر خدمت‌رسانی فراهم آید تا به دور از هرگونه تنش فضای منسجمی را در مسیر خدمت‌رسانی شاهد باشیم.

انتهای‌پیام/آش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.