×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

اولین رویداد سواد رسانه‌ای در اردبیل برگزار می‌شود
میلاد آتشگاهی پور

مهدی حسینی در گفتگو با چشمه لر، از برگزاری مرحله استانی اولین رویداد سراسری تخصصی سواد رسانه‌ای با موضوع جهاد تبیین خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی این رویداد با محورهای تربیت رسانه‌ای، جریان شناسی، اقتصاد رسانه‌ای و فناوری‌های نوین ارتباطی با موضوع جهاد تبیین در آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری رویداد سراسری سواد رسانه‌ای را آمایش پتانسیل‌ها و توانایی‌های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی در سطح کشور دانست و افزود: متقاضیان  تا ۱۵ مهرماه سال جاری مهلت دارند آثار خود را در محورهای مشخص شده در بخش سخنرانی، موشن‌گرافی، پوستر، اینفوگرافی و کتاب به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل تصریح کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه رویداد سراسری سواد رسانه‌ای توسط هیات داوری بررسی و به تولیدات برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

وی از برگزاری مرحله کشوری اولین رویداد سراسری تخصصی سواد رسانه‌ای در آبان ماه خبر داد و گفت: نفرات برتر مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافته و با آثار برتر استان‌های دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حسینی تشریح کرد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اولین رویداد سراسری تخصصی سواد رسانه‌ای به کانال نسرا اردبیل به نشانی @ardabilnasra مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۲۲۶۲۶۸۴۳۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.