×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

انتقاد رئیس کل دادگستری اردبیل از عملکرد مدیران در اجرای کامل قانون حدنگار
میلاد آتشگاهی پور

به گزارش اردبیل رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو در هفتمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی اردبیل اظهار داشت: هم استانی‌های عزیز مخصوصا کشاورزان و مالکین زمین‌های زراعی نسبت به سنددار کردن املاک خود همت مضاعف داشته باشند.

وی ضمن اشاره به آمار کشوری اجرای قانون حدنگار در سایر استان ها گفت: دیگر هیچ بهانه ای برای کم کاری در  اجرای این قانون برای سازمان‌ها و ارگان های ذیربط  در استان موجه نیست و باید هر چه سریعتر  عقب ماندگی ها در این حوزه جبران شود.

کثیرلو با انتقاد از عملکرد برخی مدیران  بر لزوم اجرای احسن و کامل  قانون حد نگار تاکید کرد و اجرای کامل آن را از جدی‌ترین مطالبات تشکیلات قضایی استان عنوان کرد و افزود: رویکرد دولت و قوه قضائیه در اجرای این قانون همسو است و هیچ بهانه ای قابل قبول نیست و باید نتیجه  اصلی اقدامات  این شورا در میزان صدور اسناد تک برگی به چشم بیاید و نمود عینی داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: باید از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی در جهت ترغیب مردم به اخذ سند برای تمامی مایملک خود استفاده شود و در این بین دهیارها  نیز مکلفند همکاری لازم را در مورد اجرای این قانون داشته باشند.

کثیرلو در پایان هشدار داد: در صورت عدم اجرای این قانون، خدمات ارگان‌های دولتی مربوط به کشاورزی منوط به اخذ سند خواهد شد، بنابراین ضروری است کشاورزان و مالکین اراضی هر چه سریع‌تر برای اخذ سند تک برگی املاک خود اقدام‌ کنند.

به گزارش تسنیم، در کل کشور از بدو اجرای قانون حد نگار تاکنون دو میلیون هکتار زمین زراعی سند تک برگ گرفته‌اند ‌که متاسفانه سهم استان اردبیل فقط ۲۳ هزار هکتار است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.