×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

انتقاد آیت الله عاملی از عدم درختکاری در مسیر سه راهی سرعین

به گزارش چشمه لر ؛آیت‌الله سیدحسن عاملی ۱ در مراسم روز درختکاری در محوطه باغ بهشت ورودی جدید شورابیل اردبیل با بیان اینکه ما شهروندان شهر را می‌سازیم و شهر ما را، گفت: همگان باید در راستای ارتقای جمال شهری کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه باید جذابیت‌هایی که برای خدمات شهری و زیبایی شهری در مناطق مختلف دنیا مدنظر قرار می‌گیرد، مورد توجه ما نیز باشد، افزود: وقتی از بالا به شهر اردبیل مشاهده کنیم، لکه‌های سبزی که مشاهده می‌کنیم در شان شهر اردبیل نیست.

عاملی با بیان اینکه کاشت یک درخت همانند علم شرافت ذاتی دارد، تصریح کرد: در مناطق مختلف دنیا توریست‌ها به دنبال مناطق خوش آب و هوا و درختی هستند که در این خصوص با توجه به توریست‌پذیر بودن استان اردبیل، در خصوص کاشت درخت و توسعه فضای سبز اهتمام ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آب و هوای اردبیل و مناطقی مثل فندقلو را سرمایه بزرگی برای استان دانست و گفت: اگر فرهنگ بالا باشد، شاهد مراقبت از درختان و جنگل‌ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که کره زمین صلاحیت زندگی کردن انسان را از دست ندهد، افزود: دار و درخت و جنگل کارخانه اکسیژن‌سازی هستند و در این همین راستا انتظار داریم فرودگاه، دانشگاه‌ها، پادگان‌ها و همچنین فرمانداران آماری از کاشت درخت در حوزه خود را به صورت واقعی ارائه کنند.

عاملی با انتقاد از عدم کاشت درخت در مسیر سه راهی سرعین تا سرعین، تاکید کرد: سرعین از بهترین شهرهای توریستی است و این باعث ناراحتی ما است که در این سال‌ها هیچ درختی در این مسیر کاشته نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به ضرورت تبلیغات گسترده جاذبه‌های گردشگری استان در شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی تاکید کرد و گفت: از همه مردم می‌خواهم درختکاری را جزو اولویت‌های خود قرار دهند و در محل سکونت و کار خود اقدام به کاشت درخت کنند.

وی تاکید کرد: از شهرداری و شورای شهر اردبیل به جد می‌خواهم در خصوص تبدیل اطراف شورابیل به فضای سبز اقدام کنند تا دستگاه‌های دولتی و غیره جرات ساخت و ساز در این محوطه را نکنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کد امنیتی را کامل کنید.